Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sakreble | użytkownik

imię i nazwiskojezus maria adresWłasna Wola zarejestrowany04.10.2007 @10:08:28 ostatnio na stronie31.05.2009 @00:25:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze390 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~shikari    14.05.2008 @21:15:05
hhehe (; dzieki za podpowiadanie ^_^ moge do znajomych xd? ^^_^
_______
Hyh.
~shikari    14.05.2008 @18:35:09
dziękuję. (; wiem wiem. słabe ale to dopiero poczatek.
_______
Hyh.
!Bogul    14.05.2008 @17:34:00
Ja chciałem na perkusji, a to nie wyjdzie, mieszkam w bloku...dlatego okładam pudełka długopisami i tuptam w podłogę...:D
_______
'Cry some more!'
~ferreg    14.05.2008 @16:36:08
Trzeba nad sobą popracować ;>
_______
Kolor to fanaberia...
~scatterheart1    14.05.2008 @15:56:53
dziękuję
~ferreg    14.05.2008 @13:21:21
No już, nie przejmuj się
ostatnio edytowane: 2008-05-14 13:22:40
_______
Kolor to fanaberia...
~ferreg    14.05.2008 @11:19:09
Mało prawdopodobne, ale możliwe ;>
_______
Kolor to fanaberia...
~ferreg    13.05.2008 @07:53:44
A czy byłaś grzeczną dziewczynką ;>
_______
Kolor to fanaberia...
!Bogul    12.05.2008 @21:35:20
Czekam niecierpliwie
_______
'Cry some more!'
~tigran    12.05.2008 @14:37:04
dzieki za ocene,
afrikanski czy chynduski
~tigran    12.05.2008 @14:33:22
jak dliamnie to piekna kobieta!
~dunia    12.05.2008 @13:46:01
Bo klusek w plecaczku to podróżuje pozdro
_______
Nothing else
~dunia    12.05.2008 @13:43:34
eeee niee Klusek podróżnik
_______
Nothing else
~Laik    11.04.2008 @15:41:21
Dziękówka za komenta
-Maiko13    11.04.2008 @15:30:08
no wiedziec ja ze jakos do **** no ale lepszego ja nie miec ! :D
Dziekowac ja za kometarz i pozdrawiac ! :D
~stomeczka    11.04.2008 @12:37:12
prześwietlone inaczej. - specjalnie
+sebastianskrobol    07.04.2008 @22:43:16
ZALUJ ZA GRZEC|HY INACZEJ DOSiEGNIE CIE GRZECH BOZY!!!!
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~ThomasFriday    12.03.2008 @15:01:18
Dzięki, Ze ja na to nie wpadłem ... eh..
~mesztre    12.03.2008 @14:23:51
nic nie stoi na przeszkodzie by traki byznes otworzyc

ja ci chetnie zrobie zdjecia
_______
Trzeba mieć fantazje ...i Canona!
^scoolony    12.03.2008 @14:09:55
"=']
_______
..Carpe Dżem..
~Doutzen    10.03.2008 @16:39:22
Sezamowej mówisz? Nie miałam okazji spróbować ;]
~kamush    10.03.2008 @16:34:13
psy są lepsze ^^

chociaż mój właśnie kwiczy przy mnie i nie wiem o co mu chodzi

koty tylko leżą ;p
a mój to w ogóle gdzie sie go nie przeniesie tam pada ; D
~kamush    10.03.2008 @16:30:59
haha xD

nie ! ; d
ja nie lubie kotów ;p
~kamush    10.03.2008 @16:29:03
chętnie ; DDDD
~m86    07.03.2008 @15:40:22
a to już wedle uznania. dzięki
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt